zaterdag 23 juli 2022

Trashpanda streken.

Goede morgen allemaal,
de afgelopen week niet geknutseld wegens de hittegolf maar een tijd terug had ik weer een knutselmiddag met mijn hobbyvriendin Lian en toen zijn we met de vuilnisbak stans van Elizabeth Craft Designs en Eline's trashpanda aan de slag gegaan en dit is mijn kaartje geworden. Ik heb een oude embossingfolder met bakstenen stans gebruikt voor de achtergrond en ik heb de bakstenen uit kurk gestanst. Ik hoop dat ECD in de toekomst ook nog met vuilniszakken stanzen komt. Ik heb de vuilnisbak wat geschuurd en met distress inkt gekleurd in Walnut Stain en Salvaged Patina voor wat roest en corrosie. Het voedsel heb ik expres niet vies gemaakt omdat ik bang was dat de kaart anders te ranzig zou worden en het moet toch leuk blijven.


Kaartkarton:

  • kraft, wit, meerdere tinten grijs, meerdere tinten geel, bruin, groen, zilver metallic, rood, Parelmoer vellum.

Mallen:

  • By Lene - Picknick 2 BLD1284, Breakfast table BLD1358.
  • Elizabeth Craft Design - Garbage Can.
  • Frantic Stamper - Cat Icons (vissengraat).
  • Honey Bee Stamps - Farm Fresh Market Cart Add-on (citroenen).
  • Marianne Design - Eline's trashpanda COL 1472, Eline's hamster/grondeekhoorn COL1489 (armpjes en pootjes), Present Bags CR1487 by Marleen.
  • Memory Box - Medium Steampunk Pipes.
  • Yvonne Creations - Profession Kitchen Staff (vis).

stempel:

  • Tim Holtz - Field Notes.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



6 opmerkingen:

Angélique zei

Het is weer een geweldige creatie, er valt zoveel te zien, je hebt er zoveel superleuke details op verwerkt, top gedaan!

Anoniem zei

Wat een super leuke kaart!

Colinda zei

Geweldig leuk!! De vuilnisbak ziet er verweerd/oud uit zo, leuk die kurken stenen en de wasberen passen er goed in/bij!

Marjolein zei

Ik zag hem al op Facebook voorbij komen: superleuk! Echt gaaf gemaakt. Groetjes Marjolein

tine zei

hallo,
ik vond die vuilbak echt te gek!! kan je met veel combineren..
mooie combi van kleuren hoor!
groetjes
Tine

Anoniem zei

Wat een troep hebben ze gemaakt!
Het voordeel van vele stansen , kan je er veel bij voegen en vormt het een totaal plaatje
Prachtig 😍
Groetjes
Tine