maandag 18 juli 2022

Creatieve planner pagina: Special Delivery.

Goede middag allemaal,
omdat het vandaag hier meer dan 30 graden word dacht ik dat jullie wel wat verkoeling konden gebruiken. Dit keer weer een creatieve planner pagina omdat ik met kerst onverwacht een tas met cadeautjes van mijn ouders kreeg omdat ik alleen was met kerst. Omdat ik geen boom had staan had ik ze maar onder de gnome gelegd. Het waren voornamelijk lekkere dingen zoals de chocolade reep links en lebkuchen met chocolade onder aan de foto. 



Kaartkarton:

  • wit, wit parelmoer, wit glitter, zwart, zwart glitter, meerdere tinten roze, groen.

Designpapier:

  • Craft Sensations - It's Beginning to look a lot like Christmas.

Mallen:

  • Cottage Cutz - Santa's Bag, Snowman w/ Snowballs.
  • Elizabeth Craft Design - Planner Essentials 41 Rounded Corner Page, Reinforcers, Gnomes, Winter Accessories.
  • Spellbinders - Shopping Spree (lange benen en laarzen).

Stempels:

  • Tim Holtz - Holiday Postmarks, Vintage Holidays.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


1 opmerking:

martina's kaartjes zei

wauw, hier zitten wel wat uurtjes werk in lijkt me,
tof gemaakt, een leuke herinnering voor later,
grtjs martina