woensdag 7 september 2022

Diep in de zee.

Goede middag allemaal,
het is alweer even geleden dat ik een kaartje gedeeld heb. Ik kan heel slecht tegen de warmte en dan ook nog eens achter de computer zitten is niet te doen voor mij.

Natuurlijk heb ik tussendoor wanneer het niet al te warm was nog wat creaties gemaakt waaronder dit laatste voorbeeldkaartje met het lente/zomerpakket van de Hobbyboerderij. Er zaten namelijk ook nog een hoop zeebeestjes in waar ik er hier een aantal op gebruikt heb. De rest vond ik te groot voor dit perspectief omdat ik ook deze leuke zeemeermin wilde gebruiken.


Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

📌De Hobbyboerderij heeft ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




1 opmerking:

LisannesKaartenhobby zei

Geweldig mooi tafereel! Zoveel te zien weer...

Hobbygroet,
Lisanne