maandag 19 september 2022

Bijtjes en bloesems.


Goede middag allemaal,
ik zag dat ik dit lief kaartje nog niet had laten zien. Ik heb die alweer een aantal maanden terug gemaakt. Zo gaaf blijven Eline's bijtjes.


Kaartkarton:

  • wit, parelmoer vellum, kraft, blauw, roze, geel, groen, zwart, goud metallic.

Mallen:

  • Carlijn Design - Slimline, Slimline Champagne.
  • Marianne Design - Eline's bees COL1505.
  • MFT dienamics - Beehive.
  • Spellbinders - Layered Cherry Blossoms.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



2 opmerkingen:

Marjolein zei

Oh wauw, wat een mooie kaart! Ik vind ook de bloemenstans errug gaaf, heel mooi van kleur deze tak. Groetjes Marjolein

Annemarie en Merit zei

O wat een geweldige leuke en mooie kaart, je hoort de bijtjes bijna zoemen..
Liefs Annemarie en Merit