woensdag 15 februari 2023

Creative planner: ECD December Days Class by Annette Green page 11 to 19.

Goede middag allemaal,
vandaag maar weer eens foto's gemaakt van mijn December Days Class. Dit keer pagina's 11 t/m 19. Zoals ik eerder al aangaf heeft Jona uit de groep het huiswerk voor mij voorgesneden omdat ik toen zichtproblemen had. Omdat ik graag de gave Woodland Santa van Tim Holtz er ook in wilde heeft zij ze gesneden voor de grote planner in plaats van de Sidekick met de bijbehorende set. 1 Maart heb ik eindelijk een afspraak in het ziekenhuis voor mijn ogen dus ik hoop dan meer te weten al zal ik nog steeds aan een lees/bril blijven.
Sommige pagina's heb ik iets aangepast zodat het een beter geheel werd. Ook heb ik meer foto's voor pagina 14 dus heb ik een een vel dubbelgevouwen zodat ik wat meer ruimte had. Omdat ik een ander kaart had voor pagina 19 dat de datum op een andere plek moest komen dus deze heb ik op de hoed van Harvey geplakt. De hoed heb ik gestanst uit een vel met een laag lont wol zodat die lekker warm is voor de winter.






Extra kaartkarton:

  • Wit glitter, goud metallic, goud parelmoer, Zilver spiegel. 

Workshop kit:

  • Elizabeth Craft Design - December Days Class kit by Annette Green.

Extra pak designpapier:

  • Elizabeth Craft Design - Christmas Lives Here.

Extra Stansmallen:

  • Elizabeth Craft Design - Planner Essentials 41 Rounded Corner Page voor de basispagina's. De andere ECD stanzen en stempels komen uit de exclusieve class kit en word niet los verkocht, Notepieces, Planner Essentials bookmark 14 (december), Planner Essentials 3 (for the record).
  • Cottage Cutz - Snowman w/ Snowballs (bord en berg sneeuwballen).
  • Penny Black - Wood floors.
  • Marianne Design - Dutch Ice Skates LR0679.
  • Sizzix Tim holtz - Twig and Stump, Papercut Christmas #2, Santa's Helper, Festive Things, Harvey Colorize, Specimen (archive).
  • Yvonne Creations - Grandpa Accessoiries (hobby journaal en open krant).

Extra stempels:

  • Stampers Anonimous - Etcetera, Mail Art.


Promoplaatje van de exclusieve kit heb ik van een hobbywinkel, om te laten zien hoe de kit eruit zag. Deze werd ook gebruikt door Elizabeth Craft zelf dus ik hoop dat dit geen probleem is. Er zijn nog een aantal winkels die nog een kit hebben liggen inclusief ECD EU.






Geen opmerkingen: