dinsdag 7 februari 2023

Santa is coming to town.

Goede avond allemaal,
het weer even geleden dat ik wat geplaatst heb. Begin dit jaar ben ik gevallen en heb onderandere mijn ribben gekneusd waardoor ik voorlopig niet lang kan knutselen en of voor mijn pc kan zitten. Ik had er voor gekozen dan die korte momentjes dan maar aan knutselen te besteden.

Dit kaartje heb ik een paar weken geleden voor de Hobbyboerderij gemaakt. Deze is nog een kerststemming omdat ik er met kerst al aan bezig was maar is natuurlijk makkelijk aan te passen naar een winterkaartje door de boom en cadeautjes weg te laten.


Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

📌De Hobbyboerderij heeft ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


Geen opmerkingen: