dinsdag 27 december 2022

Kerstman aan de deur.

Goede middag allemaal,
vorige week was het druk en lukte het me niet om kaarten te plaatsen deze kerstkaart had ik nog voor de Hobbyboerderij gemaakt. Tijdens opruimen kwam ik de mal van het huisje tegen en ik had meteen dit idee dat voor de mensen die geen grote schoorsteen hebben waar de kerstman in past dat de kerstman dan ff aanbelt en het bij de deur zet. Omdat ik eerder ook aan mijn December Days planner had gewerkt en die aankleed met de kerstitems van Tim Holtz omdat die goed bij die kerstpapierlijn past van ECD, lagen deze dus nog op mijn werkblad. Deze stanzen pasten ook heel goed bij deze feestelijke kaart. De houten panelen zijn gemaakt met mijn scoreboard.


Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

📌De Hobbyboerderij heeft ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




1 opmerking:

martina's kaartjes zei

geweldige kaart heb je gemaakt en eh... jawel hoor, laat de kerstman maar gerust even binnenkomen hahahaha
grtjs,martina