vrijdag 2 december 2022

Creative planner: ECD December Days Class by Annette Green page 5 t/m10.

Goede middag bloggers,
het duurde ff voordat ik goede foto's kon maken maar hier zijn dan eindelijk pagina's 5 t/m 10 van mijn December Days Class van Annette Green. Zoals ik eerder al aangaf heeft Jona uit de groep het huiswerk voor mij voorgesneden omdat ik toen zichtproblemen had.Omdat ik graag de gave Woodland Santa van Tim Holtz er ook in wilde heeft zij ze gesneden voor de grote planner in plaats van de Sidekick met de bijbehorende set.  Mijn ogen hebben zich tot heden helaas niet kunnen herstellen en het ziet er naar uit dat ik vanaf nu dus met een leesbril door het leven zal gaan. Ik moet wel nog een afspraak maken in het ziekenhuis want de opticien krijgt mijn sterkte niet goed gemeten omdat mijn ogen nog steeds krampachtig proberen het zicht te verbeteren maare met +1.00 kan ik in ieder geval weer een beetje knutselen. 

Voor de aankleding heb ik vooral stanzen van Tim Holtz gebruikt omdat deze goed bij deze stijl papier passen. Ik heb wel een retro tv stans van Spellbinders toegevoegd vanwege de vele gave details en omdat ik altijd de Christmas Countdown op RTL8 kijk. Plaatje van de kerstman uit het designpapier paste hier ook nog eens perfect in en ik kon het niet laten om nog een kat toe te voegen aan deze pagina.
Ik weet nog steeds niet wat ik kwa aankleding wil bij pagina 5 en 6.





Extra kaartkarton:

  • Wit glitter, goud mettallic, goud parelmoer. 

Workshop kit:

  • Elizabeth Craft Design - December Days Class kit by Annette Green.

Extra pak designpapier:

  • Elizabeth Craft Design - Christmas Lives Here.

Extra Stansmallen:

  • Elizabeth Craft Design - Planner Essentials 41 Rounded Corner Page voor de basispagina's. De andere ECD stanzen en stempels komen uit de exclusieve class kit en word niet los verkocht. 
  • Gummiapan - Punaise D220734. 
  • Sizzix Tim holtz -  Mischievous, Twig and Stump, Deck the Halls Colorize, Winter Wardrobe.
  • Spellbinders - 3D Vignette Retro Television.

Extra stempels:

  • Stamp Market - December Details.

Promoplaatje van de exclusieve kit heb ik van een hobbywinkel, om te laten zien hoe de kit eruit zag. Deze werd ook gebruikt door Elizabeth Craft zelf dus ik hoop dat dit geen probleem is. Er zijn nog een aantal winkels die nog een kit hebben liggen inclusief ECD EU.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



2 opmerkingen:

anita01 zei

Grandioos geworden,... zo leuk en speels en wat fijn dat je met je leesbril weer uit de *voeten* kan he, een dag niet aan de hobby is bijna geen doen.... Lief van Jona de hulp en veel plezier met deze gave ECD Kit ,..

martina's kaartjes zei

die is leuk geworden ! mooi gemaakt
grtjs,martina