woensdag 23 november 2022

Kerstverrassing in de open haard.

Goede middag allemaal,
vandaag heb ik een slimlinekaart voor jullie met een verborgen pull tab (binnenkant van kaart). Ik wilde heel graag aan de slag met de open haard en kerstman met dat leuke brilletje van Elizabeth Craft Design. Ik heb hun pull tab set niet maar ik heb die van Lawn Fawn verlengd. Voor de verdere aankleding veel stansjes van Cottage Cutz gebruikt omdat ik meer aankleding wilde en ik vind speelgoed leuk bij de pakjes en die heb je niet van veel merken. Ik heb de kaars en de sokken wel gebruikt uit de set van de open haard. 

Ik had al meer kaarten gezien met de open haard en de pull tab maar daar lieten ze de kerstman voor de schoorsteen omhoog komen zodat je z'n benen zag en ik wilde dat hij echt uit de schoorsteen zelf omlaag viel. Ik heb de pull tab aan de binnenkant verborgen omdat ik geen gat in de schoorsteen of vloer wilde. Als de kaart staat zie de kerstman niet maar die beste man heeft meer te doen dan alleen maar in deze open haard rond te hangen dus hij kan er niet altijd zijn. Dit nodigt trouwens ook uit om de kaart af en toe ff op te pakken om de verrassing te zien.

Omdat ik ff geen foam kon vinden heb ik strips gesneden van een doos van één van mijn eerdere bestellingen. Ik bedenk me nu opeens dat ik best lontwol voor de baard kon gebruiken maar totaal niet aan gedacht had. Ach zo is hij ook leuk.




 


Kaartkarton:

  • kraft, wit, wit glitter, roze, geel, groen, zwart, zilver metallic.

Designpapier:

  • Marianne Design - Jolly Christmas.

Stansmallen:

  • Carlijn Design - Slimline.
  • Cottage Cutz - Fireplace w/ Accessories, Holiday Mantel, Santa's Bag, Holiday Gate With Wreath (krans), Baby boy Clothes (konijn), Duck Pull Toy Mini.
  • Elizabeth Craft Design - Cozy Fireplace, Santa Clause, Planner Essentials 15 Bookmark 2 (candycanes).
  •  Lawn Fawn - Let's Toast Pull Tab Add-On.
  • Penny Black - Wood Floors.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


2 opmerkingen:

Marjolein zei

Wat een grappig leuk idee! Mooi gemaakt, ik hou van alle details die er in zitten. Groetjes Marjolein

femke zei

Bedankt Marjolein. Ja, details zijn helemaal mijn ding.

Groetjes Femke