dinsdag 22 november 2022

Kerstkrans in blauw.

Goede avond allemaal,
vandaag heb ik weer een kerstkaartje voor jullie wat ik voor de Hobbyboerderij heb gemaakt. Is dit stelletje niet superschattig zo in het blauw? Het elfje kreeg een plekje aan de binnenkant van de kaart. Het franje van de muts heb ik omgedraaid en ook als de onderkant van de jurk gebruikt en de hulstbesjes uit de set van de kerstman heb ik gebruikt als knoopjes op de jurk en belletjes op de punten van de schoenen.

 




Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

📌De Hobbyboerderij heeft ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



5 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig kaartje.

Anoniem zei

Prachtige kaart Femke waar heb je die mal gekocht die aan de voorkant zit op de kaart

femke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
femke zei

Bedankt voor de lieve reactie!!!

Groetjes Femke

femke zei

Bedankt voor de lieve reactie.

Dit is een voorbeeld kaart die ik voor de Hobbyboerderij heb gemaakt en daar kan je ook de materialen vinden. Als u op de link klikt dan komt u op pagina met de lijst van de materialen dit ik voor dit kaartje gebruikt heb.

Groetjes Femke