zondag 6 november 2022

Plantenkraam.

Goede middag allemaal,
dit kaartje had ik al in September gemaakt maar door mijn zichtproblemen nog niet geplaatst. Ik heb deze marktkraam van Honey Bee Stamps al een tijdje maar nog geen tijd voor gevonden om er iets mee te maken. Het is een plantenkraam geworden en natuurlijk mocht een schattig gnoompje niet ontbreken.


Kaartkarton:

  • wit, zwart, oranje, huidskleur, grijs, zilver metallic.

Designpapier:

  •  Craft Sensations - It's time for a fresh start, Dreamy Pastels.

Stansmallen:

  • Cottage Cutz - Flower Power Tomte, Gardeding Tomte (gieter), Potted Plants.
  • Honey Bee Stamps - Market Cart Builder, Farm Fresh Market Cart Add-On.
  • Marianne Design - Folder Extra Bricks DF3403, Cactus CR1413.
  • MFT Dienamics - Potted Plants, Houseplants.
  • Sizzix - Garden Shed.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



2 opmerkingen:

tine zei

Hoi Femke,
voor eerst lees ik dat je gezichtsproblemen had, hopelijk zal dat snel genezen zijn, we hebben onze ogen zo hard nodig
Ik heb geneoten van je mooie kaart, wat een combinatie van stansen, wauw, een prachtig resultaat
groetjes
Tine

Marjolein zei

Wat een supermooie kaart zeg! Zo leuk hoe je alle merken hebt gecombineerd. En wat een mooi kleurgebruikt.
Hoe gaat het nu met je ogen en zicht? Zit er al een beetje verbetering in?