zondag 6 november 2022

Een heldere winternacht.

Goede middag allemaal,
ik heb ondertussen maar een goedkope leesbril gehaald zodat ik weer wat beter kan knutselen. Vandaag heb ik weer een voorbeeldkaartje voor jullie wat ik voor de Hobbyboerderij heb gemaakt. Omdat ik door het wennen nog erg snel moe ben en nog niet te gedetailleerd durf te werken omdat ik mijn ogen op moment niet wil overbelasten, is het een wat simpelere kerst/winterkaart geworden. Ik vind ook niet dat deze kaart veel meer nodig had.


Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

📌De Hobbyboerderij heeft ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


Geen opmerkingen: