zaterdag 22 oktober 2022

Pompoenen snijden.

Goede middag allemaal,
vandaag heb ik een Herfst/Halloweenkaartje voor jullie dat ik voor de Hobbyboerderij heb gemaakt. Dit keer is meneer egel een Halloweenpompoen aan het snijden. Dit egeltje staat nog op mijn verlanglijst maar blij dat ik er zo al mee kan werken.

Ik weet op moment niet hoe vaak ik een kaartje kan plaatsen wat ik zit op zichtproblemen die ineens zijn ontstaan omdat mijn immuunsysteem op hol is geslagen en vooral op de computer werken geeft nu heftige migraine waardoor ik het niet lang vol houd.


Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

📌De Hobbyboerderij heeft ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


2 opmerkingen:

Angélique zei

Wat een geweldige kaart, zo goed bedacht, heel origineel.
Heel veel sterkte en beterschap, erg naar als je niet goed kunt zien.

Marjolein zei

Hé Femke,

Van de week deed blogger bij mij wat raar, hopelijk plaats hij vandaag wel mijn reactie bij jou!
Echt weer een hele gave kaart, zo mooi gemaakt! Hopelijk gaat het weer wat beter met je zicht?