dinsdag 8 november 2022

ECD December Days Class van Annette Green: t/m pagina 5.

Goede morgen allemaal,
15 oktober was de ECD December Days Class van Annette Green. Het zou mijn eerste December Day By Day worden maar ik kon toen niet live meedoen vanwege mijn zichtproblemen. Nu was Jona uit de groep zo lief om voor mij de pagina's alvast voor te voor te snijden. Omdat ik graag de gave Woodland Santa van Tim Holtz er ook in wilde heeft zij ze gesneden voor de grote planner in plaats van de Sidekick met de set. 

Mijn ogen zijn in de afgelopen anderhalve maand totaal niet hersteld maar ondertussen is het me met een goedkope leesbril in etappes gelukt de Dashboard en de eerste 5 pagina's in elkaar te plakken en aan wat aan te kleden. Het ziet er verder naar uit dat ik vanaf nu toch echt aan een leesbril vast zit en ik hoop dat mijn immuunsysteem voorlopig niet weer op hol slaat. 

Promoplaatje van de exclusieve kit heb ik van een hobbywinkel,om te laten zien hoe de kit eruit zag. Deze werd ook gebruikt door Elizabeth Craft zelf dus ik hoop dat dit geen probleem is. Er zijn nog een aantal winkels die nog een kit hebben liggen inclusief ECD EU.








Voor de baard en het bont van van de kerstman heb ik lont wol gebruikt.
Ik heb voor pagina 4 een extra label gestanst die een stuk groter is zodat de verhouding op de pagina beter klopte en extra hexagons uitgesneden voor pagina 5 zodat het een mooier geheel werd omdat deze pagina natuurlijk een slagje groter is en het er anders zo leeg eruit zag. 
Ik weet nog niet of ik pagina 5 nog verder ga aankleden maar dat komt later wel. Ook kijk ik als alle pagina's af zijn of ik ook extra reinforcers plak op de lege plekken. 

Extra kaartkarton:

  • Wit glitter, goud parelmoer, zilver metallic. 

Workshop kit:

  • Elizabeth Craft Design - December Days Class kit by Annette Green.

Extra pak designpapier:

  • Elizabeth Craft Design - Christmas Lives Here.

Extra Stansmallen:

  • Craft Emotions - Chain Rope.
  • Elizabeth Craft Design - Planner Essentials 41 Rounded Corner Page voor de basispagina's. De andere ECD stanzen en stempels komen uit de exclusieve class kit en word niet los verkocht.
  • Sizzix Tim holtz - Woodland Santa Colorize, Alphanumeric Theory, Winter Wardrobe, Tiny Snowglobes, Festive Things, Mischievous, Mini Christmas Things, Framed Tags, Twig and Stump.

Extra stempels:

  • Darkroom Door - Merry Mail.
  • Stampers Anonymous Tim Holtz - Vintage Holidays.
  • Stamp Market - December Details.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



Geen opmerkingen: