zondag 11 december 2022

Sinterklaas verrassing 2022.

Goede middag allemaal,
voor mijn nichtje Robyn in Duitsland had ik dit Sinterklaas kaartje gemaakt. Omdat ik deze te gehaast op de post had gedaan was ik totaal vergeten een foto ervan te maken. Mijn broertje was zo lief om er nog een foto van te maken zodat ik deze ook nog aan jullie kon laten zien. De kaart kwam echt nog net op tijd aan ondanks dat ik wegens omstandigheden erg laat was met verzenden. Ik heb Sinterklaas gemaakt met Eline's Santa Collectables en oudere Sinterklaasstanzen. Het brilletjevan de ECD kerstman gebruikt en de baard gemaakt met lontwol dat ik gekregen had dus die is lekker zacht.



Natuurlijk had ik nog een setje lekkers gemaakt voor mijn Poolse buurmeisje geheel in Sinterklaassfeer. Ik wilde graag Sinterklaas op de pot maar dat werd een beetje hoog dus hij heeft per ongeluk zijn mijter met zijn staf van zijn hoofd gestoten bij het zitten.











Kaartkarton:

  • Wit, kraft, rood, bruin, zwart, geel, lichtgrijs, goud metallic

Designpapier:

  • Paper set Sint en Piet PK9173.

Stansmallen:

  • Avec Love 2 Craft - snowglobe (hobbelpaardje).
  • Carlijn Design - Slimline, Slimline Champagne, Sinterklaas, Sint and Santa (zak).
  • Cottage Cutz - Baby Girl Clothes (beer).
  • Elizabeth Craft Designs - Santa Claus (bril).
  • Gummiapan - Stokpaardje D220503.
  • Marianne Design Craftables - Sinterklaas CR1526, Schoentje Zetten CR1489, Pakjes CR1488.
  • Marianne Design Creatables - Sinterklaas en Pieterbaas LR0565, Maan LR0500, Amsterdam gevels LR0494, Forest XL LR0772.
  • Marianne Design Collectables - Eline's Santa & Mrs Clause COL1517.  
  • MFT dienamics - Slimline Grassy Hills.
  • Penny Black - Floor Boards.
  • Sizzix Tim Holtz - Mini Christmas Things (kalender).


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!






Geen opmerkingen: