woensdag 3 januari 2024

House mouse Kerst tickets.

Goede middag allemaal,
de laatste paar dagen van 2023 wilde ik creatief bezig zijn maar niet al te veel nadenken en omdat ECD nog geen kerst tickets heeft heb ik deze gecombineerd met de House Mouse stempels. Het inkleuren gaat me tegenwoordig niet meer goed of maar zo een paar delen in kleur was redelijk te doen.

Misschien gaan ze in mijn December Day by Day en misschien ook niet maar creatief bezig zijn hoeft niet perse nuttig te zijn. Ik had plezier in het maken ervan en dat is het belangrijkste







Kaartkarton:

  • Clairefontaine - Paint-On Neutral.

Inkt:

  • Versafine Clair - Nocturne, Tulip Red, Shady Lane.

Stansmallen:

  • Elizabeth Craft Design - Tickets and Tabs, Tab 4 with Tags, Planner Essentials Double Heart Insert.

Stempels:

  • Elizabeth Craft Design - Tickets 1, Tickets 2, Let's Stick Together (kleine lipjes),Correspondence From The Past 1, Cozy Days, December to Remember (mistletoe), Hello December,
  • Joanna Sheen rubber only - Christmas Opening Presents.
  • Stampabilities Wooden Block House Mouse - Monica's gift, Amanda Writes.
  • Stampendous! Clear and Cling House Mouse - Holiday Happy, Warm Drinks, Trumpet Blast.
  • Spellbinders Cling House Mouse - Mistletoe Kiss, Merry and Bright.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Ik vind ze werkelijk geweldig geworden Femke!