zondag 31 december 2023

Paddenstoel postzegel frame eindresultaat.

Goede middag allemaal.
In Oktober had ik jullie deze postzegels met met paddenstoelen al laten zien en meer info daarover kunnen jullie in dit blogbericht terugvinden. Ik wilde deze graag in een wijd lijstje zodat ze naast elkaar konden staan omdat ik dat het mooiste uit vind komen maar ik kon deze nergens vinden. Uiteindelijk vond ik een set met 3 houten dienbladen in 3 maten waarvan dit de grootste is. Ik heb deze in wit met een groene binnenkant beschilderd en daarin de postzegels geplakt. Ik moet alleen nog iets verzinnen zodat ik deze ook op kan hangen.



Na wat tijd voor mezelf te hebben gehad in December omdat er toch niet veel nieuws uit kwam ga ik vanaf morgen weer verder met het maken van voorbeeldkaartjes voor Ingrid van Ingridskaarten.


bedankt voor de lieve reacties en ik wil iedereen hier een fijne jaarwisseling + een gezond, liefdevol en creatief 2024 toewensen.


  Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Ik zag het natuurlijk al op F.B. maar wat heb je dit weer mooi gemaakt. Alle goeds voor 2024 Femke en dat e elkaar maar mogen blijven inspireren. Groetjes, Marjolijn.