dinsdag 3 oktober 2023

Paddenstoel postzegels.

Goede middag allemaal,
tussen de verjaardagskaarten van Robyn en Marijke door heb ik een serie postzegels gemaakt met de paddenstoelen en postzegels van Annette Green. Ook heb ik hier het Dutch Doobadoo structuurpasta op uitgeprobeerd. Grappig genoeg was er voor elke soort paddenstoel de perfecte stencil uit de wat oudere ECD Earth Pattern stencil set. De achtergrond hiervan heb ik gebrushed met Distress inkt Bundeled Sage omdat die perfect paste bij het groen Paint-On karton waar ik de bladeren uit gestanst heb. Ook heb ik nog wat water erop gespetterd.








Ik denk dat ik persoonlijk de postzegels zo in een rij mooier vind overkomen dan zoals ze staan op de eerste foto. Hopelijk kan ik daar ooit een lijstje/frame of zo voor vinden.


Kaartkarton:

  • wit, rood, geel, bruin.
  • Elizabeth Craft Design - Soft Finnish Cardstock.
  • Paint-On - Grey Green, Naturel.
  • Manilla filefolder  - Yellow.

Stansmallen:

  • Carlijn Design - Jocelijne Happy Mail (cent).
  • Elizabeth Craft Designs - Postage Stamps (grootste), Mushrooms and Ferns, Sidekick Essentials 25 December Day by Day.
  • Marianne Design Creatables - Tiny's Mushrooms LR0623 (gras/moslaag).

Stencils:

  • Elizabeth Craft Design - Earth Patterns.

Structuurpasta:

  • Dutch doobadoo wit glad.

Ik had het niet zo snel verwacht na het bericht van de sluiting van de Hobbyboerderij maar vanaf deze week ga ik weer verder met voorbeeldkaartjes maken en dit keer voor Ingrids kaarten.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Ik had ze al gezien op het ECD blog maar wat zijn ze mooi Femke. Leuk met de pasta ook. Groetjes, Marjolijn.