zaterdag 30 september 2023

Marijke 2 jaar.

Goede middag allemaal,
afgelopen zondag 24 September is het jongere zusje van Robyn 2 jaar geworden. Grappig genoeg is Marijke 12 dagen na Robyn jarig dus makkelijk te onthouden. Voor Marijke heb ik de kaart iets simpeler gehouden omdat ze jonger is en dit is het eerste kaartje dat ze van mij krijgt en ik niet weet of ze net zo gek op mijn kaarten is als Robyn. Ik heb verder alles in dezelfde stijl gehouden zodat ze toch bij elkaar passen. Deze vrouwelijke gnome heb ik wel iets aangepast door een boordje knopen en zakken toe te voegen zodat die iets leuker is.


Kaartkarton:

  • kraft, wit, huidskleur, 2 tinten geel, 2 tinten groen, blauw, zwart, vellum.

Designpapier:

  • Marianne Design - Welcome Fall by Marleen. 

Stansmallen:

  • Carlijn Design - Slimline gras en wolken, Gnome set 1 basis, Gnome set 4 vrouw, Gnome set 2 feest.
  • Cottage Cutz - Baby Girl Clothes (kraag).
  • Gummiapan - hoge paddenstoelen D180557, kleine paddenstoelen D180556, smalle paddenstoelen D220915, dun alfabet D190603.
  • Jocelijne - Ballon cijfers.
  • Marianne Design Craftables - Hooibaal by Marleen CR1636, Pompoenen by Marleen CR1608, Big Tag CR1551, Punch die Buttons CR1480.
  • Marianne Design Collectables - Vogelverschrikker by Marleen COL1533 (kraai).

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


Geen opmerkingen: