maandag 4 september 2023

Bloempotflat.

Goede middag allemaal,

Eerst een kleine mededeling: De Hobbyboerderij stopt er helaas mee en zo ook het Design Team. Ik zal dus geen nieuwe voorbeeldkaartjes meer maken voor de Hobbyboerderij. Er is vanaf vandaag 4 September 35% korting op niet afgeprijsde artikelen en dit word automatisch verwerkt bij het afrekenen.

Dorette en Ton, heel erg bedankt dat ik bijna 3 jaar lang kaartjes heb mogen maken als lid van het Design Team. Ik wens jullie het allerbeste.
Natuurlijk blijf ik gewoon kaartjes en creaties maken die ik hier blijf delen.


 Annelies Vos uit het Design Team wilde graag nog een kaart zien met het bloemenhuisje en ik was totaal vergeten dat ik deze nog gemaakt had ergens afgelopen April met van alles uit mijn eigen collectie omdat ik die klimop plant er graag bij wilde en het bloempothuisje van Marianne Design wat weer geïnspireerd is door een Cottage Cutz stans van een bloempothuisje die ik zelf ook in mijn bezit heb. Ik ben gek op elvenhuisjes en ik deel ff een plaatje die ik van internet heb zodat ook het watermark van Cottage Cutz erop staat maar zo kunnen jullie de inspiratie zien






Kaartkarton:

  • verschillende tinten groen, verschillende tinten kraft, roze, oud roze, huidskleur, zwart, grijs, wit, geel, bruin, turquoise, parelmoer vellum.

Stansmallen:

  • Carlijn Design - Slimline, Slimline grass en wolken.
  • Cottage Cutz - Flower Pot House, Teacup Garden, Shelf w/ Plants.
  • Marianne Design Craftables - Potted Plants by Marleen CR1542, Sleigh by Marleen CR1572, Herbs and Leaves CR1432 (retired).
  • Marianne Design Creatables - Tiny's Foxgloves LR0452 (retired).
  • Marianne Design Collectables - Flower Pot House by Marleen COL1527, Eline's Snail Family COL1526, Eline's Ladybugs COL1525.
  • Studio Light - JMA Time to Relax.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



1 opmerking:

Nynke zei

Wat maak jij altijd prachtige taferelen! Er is zo veel op te zien en met zoveel details. Deze is ook weer geweldig. Ik vind de kleurstelling echt top.
Groetnis Nynke