donderdag 21 september 2023

Laatste labelkaartje/boekenlegger als DT van de Hobbyboerderij.

Goede middag allemaal,
zoals jullie weten gaat de Hobbyboerderij sluiten en dit labelkaartje/boekenleggen hebben ze niet meer gedeeld maar ik mocht deze wel hier op mijn blog plaatsen. 

Vanaf nu zullen er geen nieuwe voorbeeldkaartjes meer komen voor de Hobbyboerderij maar ik blijf natuurlijk wel gewoon kaartjes en creaties maken en hier delen.


Kaartkarton:

  • kraft, wit, zwart, 2 tinten groen, goud metallic.

Designpapier:

  • Marianne Design - Summer Vibes PK9179.

Stansmallen:

  • Craft Emotions - Big nesting Labels.
  • Marianne Design Craftables - Potted Plants by Marleen CR1542, Marleen's Greenery CR1464.
  • Marianne Design Creatables - Tiny's Cats LR0591. Tiny's window (orchid) LR0583.
  • Marianne Design Collectables - Books by Marleen COL1529.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

jammer, weer een winkel dicht...
een leuk kaartje maakte je wel, veel details
grtjs, Martina

Marjolijn van Elsberg zei

Ik kom toch even een rondje bloggen want ik mis de leuke creaties en babbels van jullie. Ik ga niet per bericht reageren want dat lukt me (nog) niet. Wat ontzettend jammer dat de Hobbyboerderij er mee stopt, ik vond dat toch een bijzondere winkel al kwam ik er niet heel vaak. Mooie kaarten heb je weer gemaakt Femke. En je tickets en postzegels zijn ook zo gaaf. Ik heep snel weer aan de slag te kunnen. Fijn weekend.