dinsdag 26 september 2023

Creative memory planner pagina: een verrassing voor Jona.

In mijn vorige bericht heb ik laten zien wat ik Jona gestuurd heb met haar verjaardag en vandaag laat ik mijn pagina zien die ik voor mijn creatieve herinnering 's planner  heb gemaakt omdat ik het thema leuk vond en ik die bij niet kon weerstaan. Oké bijen en post is misschien een beetje een vreemde combinatie maar omdat ik het naar haar stuurde vond ik het toch een perfecte combi. Vorig jaar had ik een set oude poststempels rubbers op Etsy besteld gehad uit Frankrijk. De meeste zijn inderdaad Frans en ik heb geen idee wat het precies zegt maar er zat ook een Nederlandse spoedbestelling bij en een Engelse nummerschema dus die wilde ik eindelijk eens gebruiken en die ik gebruikt heb zijn ook mijn eerste foto te zien. Het postkantoor had duidelijk een bijenprobleem. Ook deze pagina is weer heel anders dan wat jullie van mij gewend zijn maar ik wilde dat de materialen van de gifts ook deels terugkwamen op mijn pagina.
📌Als jullie de creaties op mijn foto's op mijn planner pagina dichterbij willen zien check dan even mijn vorige blogbericht.


 








Kaartkarton: 

  • Gele manila filefolders recht, zwart, kraft, off white, parelmoer vellum met inkblending.

Distress inkt: 

  • Wild Honey.

Rub-Ons:

  • Tim Holtz - Specimen, Eccentric.

Stansmallen:

  • Elizabeth Craft Design - General filfolder set 1, Planner Essentials 2, Every Day Elements Layered Honeybee.
  • Gummiapan - Background 8 D221008, Teacup D220120 (honinglepel), Stamp Rectangle D220240.
  • Hero Arts - Honey Pot (honinglepel).
  • Studio Light Grunge - Artist Atelier SL-GR-CD25 (reindorcements).
  • Studio Light Creative Craftlab - Bee Accessories.

Stempels:


  • Echte oude post/kantoor stempels uit Frankrijk.
  • Elizabeth Craft Design - Memorable (de bij),
  • Florilèges Design - Sept étiquettes école (labels).
  • Stampin'Up - Geen idee  Kan je zelf nummer en text mee stempelen net als zo'n datum stempel. Ik heb die voor mijn verjaardag gehad en mocht iemand weten hoe deze heet, laat het me weten en ik zet het erbij.
  • Tim Holtz - Stamp Collector.

Stencil:

  • Elizabeth Craft Design - Planner Stencils 2 (honinggraad).

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

Geen opmerkingen: