maandag 18 september 2023

Robyn 5 jaar

Goede middag allemaal,
afgelopen dinsdag werd mijn nichtje Robyn 5 jaar en voor haar had ik dit kaartje gemaakt. Ik blijf altijd een beetje in een herfst/bos thema maar toen ik dit schattige vogelverschrikker uhm...meer vogelknuffelaar tegen kwam moest ik die gewoon gebruiken. Robyn is ook helemaal gek op paardjes/pony's dus die mocht natuurlijk ook niet ontbreken en daarom dit keer een herfst/boerderijkaartje. Verder aangekleed met een slinger, tas, kipknuffel en een hooibaal waar de taart geserveerd word. 

Kaartkarton:

  • kraft, wit, 2 tinten groen, 2 tinten geel, lichtblauw, 2 tinten bruin, zwart, vellum.

Designpapier:

  • Marianne Design - Welcome Fall by Marleen. 

Stansmallen:

  • Avec - warme choco kraam (mokken met slagroom).
  • Carlijn Design - Slimline gras en wolken.
  • Creative Craftlab - hek.
  • ECD - Cornfield, Farm accessories.
  • Gummiapan - knuffel kip D230336, taart D230135, kaartjes taart D210932, hoge paddenstoelen D180557, kleine paddenstoelen D180556, smalle paddenstoelen D220915, dun alfabet D190603.
  • Marianne Design Craftables - Hooibaal by Marleen CR1636, Pompoenen by Marleen CR1608, bosbeestjes CR1606.
  • Marianne Design Collectables - Vogelverschrikker by Marleen COL1533.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



Geen opmerkingen: