woensdag 18 oktober 2023

Boxkaart hertenfamily.

Goede middag medeknutselaars,
vandaag heb ik weer een kaartje voor Ingridskaarten.nl en dit keer de kleine boxkaart. Ook deze heb ik weer in het herfstthema gehouden, één van mijn favoriete seizoenen. Heerlijk om het blad te zien verkleuren. De meeste items op deze kaart heb ik een extra laagje gegeven voor de stevigheid zodat die goed recht blijft staan.




Kaartkarton:

  • kraft, wit, 2 tinten groen, geel, lichtblauw, zwart.

Designpapier:

  • Marianne Design - Welcome Fall by Marleen (de effe kant). 

Stansmallen:

  • Carlijn Design - Cirkels 2, Slimline randen gras en wolken.
  • Creative Craftlab - Trees.
  • Marianne Design Craftables - boxcard klein CR1637, Paddenstoelen by Marleen CR1603, Punch Die herfstbladeren CR1336.
  • Marianne Design Creatables -  Bos XL LR0772, Boom stam LR0680, Horizon sneeuwbergen LR0493, Horizon Woodland LR0524, Tiny's Dennenbomen LR0736, Tiny's Paddenstoelen LR0623 (mos).
  • Marianne Design Collectables - Eline's hertenfamilie COL1535, Eline's hert COL1401 (deze liggende is een slagje groter dan de nieuwe).

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!





2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij is weer heel leuk Femke! Herfst is ook mijn favoriete seizoen.
Groetjes Cécile

Yvonne zei

Hoi Femke,
Wat een super leuke kaart heb je gemaakt met de schattige hertjes. Een goed idee om sommige dingen extra te verstevigen.

Groetjes, Yvonne.