zaterdag 28 oktober 2023

Creatieve memoryplanner pagina's: Crimescene.

Goede middag medeknutselaars,
tussen de voorbeeldkaarten voor Ingridskaarten.nl door heb ik ook weer aan een dubbele pagina gewerkt voor in mijn creatieve memoryplanner van de hulp die ik gehad heb om mijn tuin weer op orde te krijgen.

☆☆☆☆☆

📌eerst een notitie voordat ik verder ga:

Deze pagina's zijn humoristisch bedoeld. Ondanks dat er niks mis is met een wilde tuin voor mijn kikkertjes was het wel weer even nodig dit eens flink terug te snoeien anders kan volgend jaar niemand meer door de tuin lopen omdat de wingerd en de framboos dan alles overgenomen heeft. 
Ik wil laten weten dat ik heel dankbaar ben voor de hulp van deze vrijwilligers en de foto's die ze gemaakt hebben voor en na de werkzaamheden die ze me gestuurd hebben. Ik heb wegens privacy redenen de gezichten vervaagd. De reden dat ik voor het crimescene thema heb gekozen had is deels omdat dit een hele gave Special is en omdat 1 van de vrijwilligers graag een foto wilde dat ze 1 van mijn kikkers aanraakte/aaide zie vergrootglazen en de kikkers in het begin niet heel erg blij waren met de drukte van de werkzaamheden. Ikzelf heb alleen de kleine foto's van de kikkers gemaakt en de groepsfoto van de vrijwilligers.

☆☆☆☆☆

Ik vond dat de oudere fotoframe pagina heel goed paste bij de pagina uit de Weekend Escape (crimescene) Special heb ik deze gecombineerd met de voor en na foto's tussen in met de voor en na foto's. Klik op de foto's om deze te vergroten.




Het vergrootglas met de kikker linkt deze met de foto van de vrijwilliger en de kikker aan de rechterkant en daar heb ik met de reinforcers ook de sterren weer terug laten komen. Ook heb ik een beetje rood toegevoegd aan het roze en groen omdat het in het logo zit met de gegevens die ik met een label heb uit gestanst en zo komt het overal een beetje terug.






Ik kon het niet laten om een roze tuinhuisje toe te voegen en de paddenstoelen voor een beetje herfstgevoel. Ook ben ik weer een beetje los gegaan met Tim's Remanent Rubs en nu had ik ook eindelijk eens een kans de Condemned rub-on op een grappige manier te gebruiken. Ook hebben we de vijver weer teruggevonden tussen alle waterplanten en heb ik daar de lost and found rub-on aan toegevoegd. 



Kaartkarton:

  • Paint-on Grijs/Groen, roze, wit, kraft.

Designpapier:

  • Elizabeth Craft Design - Petal Pink, Christmas Lives Here (groen met crisscross streepjes).

Extra:

  • Tim Holtz - Remanent Rubs Rub-Ons Specimen, Eccentric, 
  • Tim Holtz - Idea-ology Snippets.

Stansmallen:

  • Cottage Cutz - Potting Shed, Gardening Tools, Mushroom Garden.
  • Elizabeth Craft Design - Weekend Escape (crime) Special kit, Photo Frame pages, Tab 4 with tags, Water Background, Planner Essentials 14 (sterreinforcers), reinforcers 1.
  • Gummiapan - Kikkertje D210814.
  • Joy Crafts - Frogs and Waterlilly.
  • Studio Light - Time to Relax (klimop).
  • Tim Holtz - Specimens.

Stempels:

  • Darkroom Door - Number Medley.
  • Elizabeth Craft Design - Weekend Escape (crime) Special kit: Get a Clue, In My Garden, Background Stamps 2.
  • Florilèges Design - Sept étiquettes école (labels).
  • Kurukynki - Paperwork stamp 1b, Paperwork stamp 3b. 
  • Tim Holtz - Eccentric.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!






1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Heel gaaf gedaan Femke, leuk om ook het verhaal achter de pagina te lezen.