vrijdag 3 november 2023

Halloweenkaarten voor Lian en Alina.

Goede middag medeknutselaars,
deze 2 Halloweenkaarten had ik nog voor Lian en Alina gemaakt. Wegens omstandigheden kon ik deze niet eerder plaatsen.



Op het moment lukt het me niet om voor deze kaarten alle stansmallen op te zoeken en hier te plaatsen. Afgelopen week heeft mijn kat door de kat van de buren om 5.00 in de morgen bijna al mijn bloempotten van de vensterbank afgegooid omdat ze dan gaat ramen zemen en dat  koste me anderhalf uur om te redden wat er te redden viel en alle rommel op te ruimen en mijn lijf doet nog steeds behoorlijk veel pijn van het zo lang moeten bukken maar ik zal in ieder geval wel even de merken even vermelden.

Stansmallen merken:

  • Carlijn Design.
  • Cottage Cutz.
  • Gummiapan.
  • Honey Bee Stamps.
  • Marianne Design.
  • MFT.
  • Penny Black.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



2 opmerkingen:

Margo Hees zei

Hallo Femke,
Is de kauwgomballenautomaat een stans?

femke zei

Margo, de kauwgomballen automaat is een stans van My Favorite Things. De standaard waar die op staat en de vleermuis deksel op de kauwgomballen automaat zijn hele oude Halloween stanzen van Cottage Cutz.