zaterdag 11 november 2023

Kersttrein inladen.


Goede middag mede knutselaars,
vandaag heb ik weer een nieuw voorbeeldkaartje voor jullie die ik voor Ingridskaarten heb gemaakt. Dit keer een slimline kerstkaartje. De elfjes zijn de kersttrein aan het inladen. Oepsie, ik zie nu waar mijn verdwenen roze tumtummetje gebleven is, het is achter de het dak van de trein gekomen 🙈😂


Kaartkarton:

  • wit, wit parel, wit glitter, huidskleur, roze metallic, roze glitter, blauw metallic, blauw glitter, bruin, zwart, kraft, groen.

Designpapier:

  • Marianne Design - Eline's Winter Dreams PB7067. Kan er een heel blok komen met alleen sneeuwvlokjes alstublieft!!!!

Extra items: 

  • Aleene's Glitter Snow.

Knipvel:

  • Eline's Winter Dromen Achtergrond AK0091.

Stansmallen:

  • ECD - Holiday Train, Train Carts.
  • Marianne Design Craftables -  cadeaudoosjes door Marleen CR1640, Slimline tags CR1576, Snoep door Marleen CR1565.
  • Marianne Design Creatables - Tiny's Dennenbomen LR0736.
  • Marianne Design Collectables - Kerst Elven door Marleen COL1518, Eline's Mr en Mvr Kerstman COL1517 (besjes voor de bellen op de schoenen en de knopen op het shirt).


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


1 opmerking:

Marjolein zei

Dat is een ontzettend leuke labelkaart geworden. Mooi gemaakt! Groetjes Marjolein