maandag 6 november 2023

Kerstboom versieren.

Goedemiddag mede knutselaars,
vandaag heb ik weer een nieuw voorbeeldkaartje voor Ingridskaarten. Dit keer weer een kerstkaartje en dit ideetje had ik nog niet voorbij zien komen. 


Kaartkarton:

  • wit, wit parelmoer, wit glitter, verschillende tinten kraft, zwart, roze metallic, roze glitter, grijsgroen.

Designpapier:

  • Marianne Design - Eline's Winter Dreams PB7067. Kan er een heel blok komen met alleen sneeuwvlokjes alstublieft!!!!

Extra items: 

  • Aleene's Glitter Snow.

Stansmallen:

  • Marianne Design Craftables - boxcard klein CR1637 (bomen), Punch Die Kerstballen CR1611, Kerstlampjes by Marleen CR1486.
  • Marianne Design Creatables - Sneeuwbergen LR0493, Ronde layout LR0677 (mand), Build a Pine Tree LR0787.
  • Marianne Design Collectables - Eline's tuinvogels COL1534


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


5 opmerkingen:

Trudy zei

Super leuk en origineel!
Groetjes Trudy

Annemarie en Merit zei

GEWELDIG Femke wat een leuke en originele kaart..,.
dat mandje oop de voorgrond vol kerstballen .zo schattig!
TOP kaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit

Yvonne zei

Hoi Femke,
Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt.
De vogeltjes hebben het er maar druk mee, wat zijn ze ijverig met het versieren van de kerstboom.

Groetjes, Yvonne.

Anoniem zei

Wat een schattige kaart geweldig

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuke kaarten zie ik weer op je blog Femke.