donderdag 26 oktober 2023

Eerste kerstkaart van het jaar: Olaf met kerstsok.

Goede middag allemaal,
ik moet weer een beetje in de kerstkaartjes komen (zit nog in herfst/Halloween stemming) maar Olaf ligt hier alweer een tijdje en was nu weer leverbaar bij de winkels dus even een simpel kerstlabelkaartje gemaakt. Ik heb hem een kerstsok gegeven om de kaart wat kerstiger te maken en geeft wat extra kleur.


Kaartkarton:

  • wit, wit parelmoer, wit glitter, verschillende tinten kraft, grijsgroen, bruin, oranje, zwart.

Designpapier:

  • Marianne Design - Eline's Winter Dreams PB7067.

Extra items:

  • Aleene's Glitter Snow.

Stansmallen:

  • Studio Light Creative Craftlab - Olaf, Dennenbomen.
  • Marianne Design Craftables - Groote label CR1551. Punch Die Bosbeestjes CR1606.
  • Marianne Design Creatables - Tiny's Dennebomen LR0736, Kerstsokken LR0733, Sneeuwbergen LR0493.
  • Marianne Design Collectables - Winter Accessoires COL1503. 

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Ik was even niet langs geweest, typen kost me nog steeds veel moeite maar wat heb je weer leuke kaarten en pagina's in je planner gemaakt. Deze tag is zo schattig ook met Olaf!