woensdag 11 oktober 2023

Hersftkaartje voor jou.

Goede middag knutselaars,
sinds deze maand zit ik in het designteam van Ingridskaarten.nl en dit is mijn eerste voorbeeldkaartje geworden. Ik zag zoveel wiebelkaartjes voorbij komen dat ik er ook weer eens één wilde maken. Ik heb deels out of the box gewerkt zodat je toch een scene blijft houden. Elk uitstekende figuurtje heb ik dubbel uit gestanst en op elkaar geplakt zodat het wat steviger is. 




Kaartkarton:

  • kraft, wit, 2 tinten groen, geel, lichtblauw, zwart.

Designpapier:

  • Marianne Design - Welcome Fall by Marleen (de effe kant). 

Stansmallen:

  • Carlijn Design - Cirkels 2, Slimline randen gras en wolken, Gnome set basis (slak).
  • Creative Craftlab - Trees.
  • Marianne Design Craftables - Kaartje voor jou cirkel by Marleen CR1635, Mais en Zonnebloemen by Marleen CR1633, Paddenstoelen by Marleen CR1603, Punch Die herfstbladeren CR1336.
  • Marianne Design Creatables -  Bos XL LR0772, Boom stam LR0680, Tiny's Paddenstoelen LR0623 (mos).
  • Marianne Design Collectables - Eline's tuinvogels COL1534, Eline's slakkenfamilie COL1526, Eline's hamster/grondeekhoorn COL1489 (zonnenbloempitten).



Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je Designerschap!! En wat is hij weer leuk geworden je wiebelkaart!
Groetjes Cécile

Rhodé zei

Wauw, wat leuk! Echt een heel tafereel zo. En superleuk dat je nu Designer bent bij Ingrids kaarten.