zaterdag 9 december 2023

Sinterklaas knutselcadeautjes

Goede middag mede knutselaars,
Vandaag kan ik eindelijk de Sinterklaaskaart voor mijn nichtjes in Duitsland en het potje met kruidnoten voor het buurmeisje laten zien. Op moment heb ik wat minder energie en wat meer pijn waardoor het knutselen wat minder soepel dus minder creatieve Sinterklaas cadeautjes dit jaar. 2 
Sinterklaas kaartjes lukte me op moment niet dus dit keer1 kaartje voor beide nichtjes samen.


Ik had alleen deze lege kerrie pot staan dus ik moest wat improviseren omdat deze pot taps toe loopt dus geen achtergrond papiertje maar rechtstreeks met de figuurtjes op de pot.




Kaartkarton:

  • kraft, grijs, rood,paars, blauw, wit, geel, groen, paars, oud roze, zwart, goud metallic, zilver metallic.

Embossingfolder:

  • Marianne Design - Marjoleine's streep DF3455.

Stansmallen:

  • Carlijn Design - Sinterklaas.
  • Cottage cutz - Baby Boy clothes (knuffelkonijn).
  • Gummiapan - stokpaard D220503, houtbak D221042, Zachte pakjes D221039, Poppenhuis D230671, robot D210837, octopus en walvis knuffel D230679, liggend beertje D230678, papieren bootje (cadeautje).
  • Marianne Design Craftables - cadeau doosjes van Marleen CR1640, Open Haard van Marleen CR1612, Sinterklaas set van Marleen CR1526, Cadeauzakken van Marleen CR1487.
  • Marianne Design Creatables - Sint en Piet LR0496.
  • Marianne Design Collectables - Sint en Piet accessoires COL1536, Dokters set van Marleen COL1523 (bril), Eline's Artic beer COL1502.  

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




Geen opmerkingen: