woensdag 6 december 2023

Een cadeautje voor mijn schoonzusje: Een ECD Retro Bus fotoboekje.

Goede avond allemaal,
de afgelopen 2 jaar of zo heb ik tussen mijn DT-kaarten enzo door, gewerkt aan dit cadeautje voor mijn schoonzusje in Duitsland die helemaal gek is op Volkswagen busjes en ja als ECD dan komt met een Retro Bus Special voor een mini fotoboekje dan weet je wel dat ik die niet kon laten liggen. Nu waren mijn ouders pas in Nederland en heb ik het verrassingspakketje voor haar met hun meegegeven. Het was wel ff spannend want ik weet dat ze creatief is maar zoiets als dit heeft zo nog nooit gedaan. Ik heb van het weekend een smsje gehad dat ze heel leuk vond.

Voor haar heb ik dus een Retro Bus fotoboekje gemaakt met een aantal voorbeeldpagina's erin (voornamelijk de pockets) en een bijpassend Retro Bus Pizza boxje en envelopjes met aankleeditems zoals framepjes, tekstjes, nep tickets enzo zodat ze die zelf verder aan kan kleden.  Ik had 2 van deze oude designpapierblokjes van Prima Marketing die ik perfect bij dit thema vond passen. Omdat dit blokje enkelzijdig was heb ik alle pagina's ook in spiegelbeeld gestanst zodat je niet met een witte achterkant zou zitten

Alvast een waarschuwing want dit zijn een hoop foto's bij elkaar. Door op de foto's te klikken kunnen jullie ze eventueel groter zien.
Het is even te veel voor me om alle materialen uit te zoeken wat ik gebruikt heb maar ik zal in ieder geval ff de merken die ik gebruikt heb vermelden. Het meeste is in ieder geval van Elizabeth Craft Design.


 

 




 











 

 

Designpapier: 

  • Prima Marketing - {You}th Collection.

Stansmallen:

  • Cottage Cutz
  • Elizabeth Craft Design - Retro Bus Special, Planner Essentials Wave Pocket.
  • Gummiapan.
  • Studio Light.
  • Tim Holtz for Sizzix.

Stempels:

  • Crafty Individuals.
  • Elizabeth Craft Design.
  • Tim Holtz.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!





2 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Super mooi fotoboekje en die bus is geweldig leuk!
Groetjes, Caroline

Marjolijn van Elsberg zei

Geweldig mooi Femke!!!