vrijdag 23 februari 2024

2 kleine bijen labels.

Goede middag medeknutselaars,
vandaag ik weer 2 voorbeeldkaartjes die ik voor Ingridskaarten heb gemaakt. Dit keer 2 kleine labelkaartjes voor bijvoorbeeld aan een bloemetje, cadeautje of gewoon een klein berichtje. Omdat de vlinder te veel van de achtergrond zou verbergen heb ik dit keer gekozen voor de bijtjes. Bij de papierzegel zit standaard een hartje maar hier kan je natuurlijk elk passend figuurtje voor gebruiken zoals bijvoorbeeld deze ECD lipjes.





Kaartkarton:

  • wit, parelmoer vellum, zwart.

Designpapier:

  • Marianne Design - Early Spring PK9186.

Stansmallen:

  • Elizabeth Craft Design - Planner Essentials 57 Heart Overlay.
  • Marianne Design Craftables - Elegante label CR1647, Klaver CR1616, Lang gras CR1615.
  • Marianne Design Creatables - Papier Zegel LR0845, Lavender LR0825.
  • Marianne Design Collectables -  Bloedend Hart bloemen door Marleen, COL1539, COL1525, Eline's bijen COL1505 (bloemen).


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


2 opmerkingen:

anita01 zei

Och wat blijven jou kaartjes gaaf, genieten hoor en zal deze set ook wel weer willen verwerken in mijn Planner , zo leuk....

Marjolijn van Elsberg zei

Ik had ze al weer ergens gespot maar wat zijn ze leuk!!! die vrolijke bijtjes, te schattig Femke!