zaterdag 10 februari 2024

Postzegelserie: Levenscyclus van een vlinder.

Goede middag allemaal,
vandaag heb ik weer een vers voorbeeldkaartje wat ik voor Ingridskaarten heb gemaakt. Ik ben helemaal dol op de insecten van Eline en de nieuwe vlinder met pop en rups vind ik weer een geweldige aanvulling en zijn meteen de ster op deze eerste kaart. 


Kaartkarton:

  • Wit, verschillende tinten roze, huidskleur, blauw, zwart.
  • Claire Fontaine Paint - On Green Grey.

Stansmallen:

  • Carlijn Design - Happy Snailmail (5ct).
  • Crealies - Double Stitch XXL CLNestXXL34.
  • Marianne Design Creatables - Papier Zegel LR0845.
  • Marianne Design Collectables - Eline's Vlinder familie COL1538, Bloedend Hart bloemen door Marleen, COL1539, Postzegel Frames COL1532, Eline's Lieverheersbeestjes COL1525 (losse arm). 

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


2 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Superrrrrr! Wat een leuke kaart met de levenscyclus van de vlinder.
Groetjes, Caroline

Marjolijn van Elsberg zei

Erg leuk je postzegelkaart! En de pop, ik dacht deze week nog dat zou toch ook leuk zijn, die stap mis je vaak bij rups naar vlinder.