vrijdag 1 januari 2010

create4fun and friday sketchers...


eerst wil ik iedereen een gezond en vooral creatief 2010 toewensen!!!
ik heb ook weer 4 kaartjes voor jullie. de eerste is voor de create4fun challenge en dit was de sketch van deze week:
first I like to wish everone a healthy and a very creative 2010!!!
I have also 4 cards to show you. the first one is for the create4fun challenge and this was the sketch from this week:


designpaper: bo bunny tis the season
stamp: forever friends ( got the image from a crafting friend )
embelischments and tools: nestabilities, nellies frames, 3 pearls.


en een kaartje voor de friday sketchers challenge. dit was de sketch:
and a card for the friday sketchers challenge. this was the sketch:

designpaper: DCWV garden party.
stamp: magnolia.
embelischments and tools: 6 candydrops, flowers made with punches from nellie snellen, branches made with martha steward punch and 5 dewdrops.


en ik had nog een vrouwenkaartje nodig voor het activiteitencentrum en daar heb ik deze oudere sketch van all that scraps gebruikt:
and I needed a card for the activiticentre and I used an older sketch from all that scraps:

designpaper: DCWV garden party.
stamp: greetingfarm miss anya.
embelischments and tools: nestabilities, nellies frames, 3 dewdrops, flowers made with punches from nellie snellen and 2 candydots.


en als laatste nog een kerstkaartje gemaakt met een sketch van de club scraps. ik heb deze alleen in spiegelbeeld gebruikt:
and a christmascard made with an sketch from the club scraps. I flipped the sketch:

ik heb het plaatje ingekleurd met nellies markers nr's:
and I colourd the image with nellies markers nr's:
  • 29 barely beige.
  • 10 deep red.
  • 48 yellow green.
  • 36 cream
  • 102 raw umber.
  • 104 brown grey.
  • 59 pale green

thanks for watching.

greetings femke.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

De beste wensen! En ze zijn weer prachtig!
Groetjes Anja

Anne-Marije zei

Hallo Femke,
Wat een leuke kaartjes allemaal. Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week. Ik wens je een goed 2010.
xxx Anne-Marije

José van Oers zei

Ik vind ze weer prachtig femke, en het inkleuren met de markers gaat je goed af.
Van mij ook een heel fijn en gezond 2010.

Lian zei

Hoi Femke,

De beste wensen voor 2010 !!

Jij bent het jaar weer goed begonnen met 4 van die mooie kaartjes! Ben benieuwd wat voor moois we dit jaar allemaal te zien krijgen. Kijk er nu al naar uit.

groetjes, Lian

daantje zei

Het zijn weer prachtige kaartjes Femke. ik wens jou ook al het goede voor 2010.
groetjes
daantje

Riet zei

Wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt Femke,leuke stempels weer,mooie kleuren, prachtig papier.

Ik wens jou ook een gezond 2010 toe.
Liefs Riet.

CreaLoes zei

Hoi Femke,

Bij toeval kwam ik op je blog terecht en ben toch wel even blijven hangen. Wat een leuke kaartjes en veel verschillende sketches. Als je het goed vindt, neem ik er een paar van je mee.

Een creatief 2010 gewenst!

Groetjes Marloes

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super leuke kaartjes weer Femke. Ze zijn prachtig!
De allerbeste wensen voor 2010!
Groetjes van Jacqueline

Bea van Ette zei

Wat een mooie kaarten weer!

Nog de allerbeste wensen voor 2010!

Groetjes, Bea

Milnie zei

Ten eerste nog de beste wensen voor 2010 en je bent echt weer goed aan het freubelen geweest, vind de 2e megagaaf met die bloemen, knap gedaan want normaal wordt het te druk en nu is het superrrr!!

liefs

Krista zei

Gelukkig nieuwjaar Femke!! je kaartjes zijn weer prachtig hoor!!

Maria zei

Ha Femke, ik wens jou ook een gelukkig, gezond en creatief 2010!
Je kaarten zijn weer super! Mooi!

groetjes Maria

Corine zei

hoi femke,

wilde je nog even bedanken.
kwam via via op jouw blog terecht en zag dat je je hobbyspulletjes altijd in bergen op zoom haalde, bij een zaakje wat ik nog niet kende, dus ben vandaag ff gaan kijken....en ze hebben er heel veel leuke dingen zeg :-)

dus bij deze bedankt!!

groetjes Corine