zondag 10 januari 2010

mojo monday and two little easelcards...

heey iedereen,
mijn eerste kaartje heb ik gemaakt voor mojo monday en dit is de sketch van deze week:

hi everbody,
my first card is for the mojo monday challenge and this is the sketch from this week:
designpaper: DCWV the rockstack and a gold colourd one.
stamp: the greetingfarm rock anya. sentiment from cc design.
tools: nestabilities and a borderpunch from martha steward.
embelischments: 5 golden pearls


en van de week viel mijn pink cat studio sweet pea stempels op mijn matje en daar heb ik 2 kleine 10 bij 10 cm easelcards mee gemaakt. ik heb de plaatjes in 3d verwerkt:

and last week my mail brought my pink cat studio sweet pea stamps and I made 2 little 4 by 4 inch easelcards. I made the images in 3d:


designpaper: rayer.
stamps: pink cat studio sweet pea.
tools, nestabilities, multiframe die and nellies flowers.
embelischments: 4 candydots, 2 dewdrops and 2 buttons.
thanks for watching.
greetings femke.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Ze zijn prachtig!
Groetjes
Anja

Krista zei

Het zijn weer prachtige kaartjes Femke!!

Karin zei

Hey Femke, wat een leuks heb je weer gemaakt..

*Ellen* zei

wat een schatjes prachtig in die kleurtjes

Carla D zei

Hoi Femke,
Weer allemaal mooie kaartjes zeg! jij bent goed bezig.
Ook de cracker uit je vorige bericht is heel erg leuk!

Groeten,
Carla

Riet zei

Ohhh Femke,wat heb je toch weer prachtige kaarten gemaakt.

Liefs Riet.

Jenny zei

Hoi Femke,

Leuke kaarten heb je ervan gemaakt!

Verder zag ik dat je de create4fun challenge hebt gewonnen, gefeliciteerd!

Groetjes Jenny

Bea van Ette zei

Wat een schatjes!!

Groetjes, Bea

Janny zei

je hebt weer supermooie dingen gemaakt Femke!

daantje zei

Het zijn weer prachtige kaartjes zeg erg leuk die baby's
groetjes
Daantje

Lian zei

Hoi Femke,

Leuke kaarten, vooral die kleintjes. Echt scheetjes. Dat je zoveel nog op zo'n kaartje kwijt kan. Knap hoor!!

groetjes, lian

Milnie zei

leuke kaartjes weer meis!

liefs