dinsdag 26 januari 2010

2 awards en een greetingfarm kaart...

heey iedereen,
ik heb weer 2 awards gekregen. en deze heb ik van jannie gehad:


dit zijn de regels van deze award:
1# copier deze award naar je blog.
2# maak een link naar de persoon van wie je de award hebt gekregen.
3# vertel 7 interessante dingen over jezelf.
4# kies 7 andere bloggers om de award door te sturen.
5# maak een link naar hun blog.
6# laat een berichtje achter op hun blog om ze te vertellen over de award die ze van jou gekregen hebben.

nou hier zien de 7 intressante dingen over mij

1# dat ik binnenkort wegens gezondheidsredenen moet verhuizen.
2# dat ik daardoor wel dichter bij mijn ouders kom te wonen.
3# dat ik dus flink moet gaan ruimen want daar heb ik geen zolder.
4# dat ik uren in een hobbywinkel of op een hobbybeurs kan snuffelen.
5# dat ik een echte stresskip ben.
6# dat ik gek ben op kaarten maken en probeer dan ook om er elke dag wel 1 te maken.
7# dat ik niet zonder mijn kat grumpy kan.

geef deze door aan:

en deze award heb ik van josé en daanje gehad:


deze moet ik aan 3 personen doorgeven en ik moet 10 vertellen waar ik blij van word.

1# dat ik het telefoontje krijg dat ik mijn nieuwe woning inkan.
2# mijn kat grumpy.
3# als ik weer met een hobbyvriendin kan knutselen.
4# als ik tijd heb om thuis lekker te knutselen. ( kom vaak gewoon tijd te kort terwijl ik toch een opdracht heb liggen )
5# de pottenbakkerij waar ik 2 middagen per week naartoe ga.
6# op een hobbybeurs snuffelen ( liefst met een hobbyvriendin )
7# neuzen op internet
8# een goed boek lezen bv ( als ik me kan concentreren )
9# een goede film
10# als ik dan eindelijk verhuisd ben ( wat nog wel een paar maanden kan duren ).

ik geef deze door aan:

en ik heb een kaartje gemaakt met de 2de gratis digi van the greetingfarm. heb deze weer in 3d gemaakt al kan je dat op de foto niet zo goed zien. zodra ik mijn 3de digi binnen heb ( een heel lief babybeertje ) ga ik daar lekker een kaartje mee maken.


designpaper: DCWV the citrus matstack.
stamp: the greetingfarm digi charlotte. sentiment: cc design
tools: martha steward borderpunch, nestabilities, double do corner die, nellies flowerpunches ( I don't have the branchpunch myself yet but I used the branch I got on the workshop last saturday. I wil use other branches on that project )
embelischments: 4 candydots

thanks for watching.
greetings femke

7 opmerkingen:

Willy zei

Gefeliciteerd met je awards Femke en bedankt voor het doorgeven!
En wat een leuke kaart zeg ;)
Groetjes, Willy

*Ellen* zei

gefeliciteerd met je awards, en wat een snoepie dat kaartje prachtig

Tineke van der Linden zei

Gefeliciteerd met je 2 awards Femke en een schattig kaartje.

Groetjes, Tineke

Riet zei

Gefeliciteerd met je awards Femke,dank je wel dat je hem aan mij heb door gegeven.
Wat een prachtig kaartje,leuk die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Marianne Schut zei

Hai Femke, Gefeliciteerd met je Awards! en je kaartje is weer prachtig! Ben al weer benieuwd naar je volgende!Groetjes Marianne

Maria zei

Gefeliciteerd met je awards Femke, dank je wel dat je er eentje aan mij hebt doorgegeven! Leuk om weer wat meer over je te weten! Wat vervelend dat je vanwege je gezondheid moet verhuizen, hopelijk hoef je niet al te lang op het telefoontje voor een nieuwe woning te wachten!
Een mooie kaart!

groetjes Maria

Inge Groot zei

Van harte met de gekregen awards Femke, en dank je wel voor het doorgeven:-D

Schattige kaart heb je gemaakt!

Inge xOx