woensdag 6 november 2019

Halloween card: Witch window.


Goede morgen allemaal,
ik heb de afgelopen week 3 halloweenkaartjes gemaakt en die zijn allemaal goed aangekomen dus die zal ik deze week allemaal laten zien. Afgelopen zaterdag en maandag heb ik de eerste 2 al laten zien en vandaag is het dan tijd voor de derde en dus de laatste halloweenkaart van dit jaar:

Good morning everyone,
last week I made and send 3 Halloween cards. Now that everyone got them I will show them all this week. Last saturday and monday I showed you the first 2 and now its time for the third and last halloween card for this year:


Cardstock: black, 2 kraft colors, 2 orange colors, green, gold, grey, vellum, clear plastic.
Tools: Elizabeth Craft Design "Halloween accessories (couldron)", Cottage Cutz "Spooky Cupcakes (witch shoes)", MFT dienamics "blueprints 13".

Marianne Design:

Collectables:

  • Eline's halloween COL1473.

Craftables: 

  • Punch die Cats & Dogs CR1368.
  • Spiderweb CR1422.
  • Punch die Halloween CR1450.

Creatables: 

  • Tiny's window LR0583.

Other:

  • Eline's autumn backgrounds.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!
I hope I inspired you again and see you next time!!!



2 opmerkingen:

Eri zei

Heel erg leuk gedaan! Tof die kookpot met het groene brouwsel!
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

heerlijk wat een lekker "scarry" kaart, leuke kookpot met dat groene gif, grappig gedaan die hoed aan het raam.

liefs Annemarie en merit