maandag 11 november 2019

Speciale kaart: Marleen's Sinterklaasboom (alleen Nederlands)

Goede morgen allemaal,
vandaag een speciaal kaartje die ik voor Marleen van der Most gemaakt heb met voornamelijk haar nieuwe materialen. 


Ik heb toestemming van haar gekregen om wat informatie toe te voegen zodat jullie weten hoe de inspiratie voor dit kaartje is ontstaan.

Ze gaf pas bij het plaatsen van een kerstkaartje aan dat ze eigenlijk al graag de kerstboom in het echt wilde gaan zetten maar dat nog niet kon vanwege haar kleintjes die eerst nog sinterklaas vieren. Ik gaf via een berichtje aan dat ze ook gewoon de boom al kon zetten met daarin lichtjes en tijdelijk versiert met sinterklaas items die je na sinterklaas vervangt voor kerstversiering. Ik gaf aan dat ik die voor de grap wel wilde maken met haar nieuwe sinterklaas en kerst (stencil boom) materialen waar ze wel enthousiast op reageerde. Ik heb haar vorige week de kaart gestuurd wat goed is aangekomen en vandaag kan ik die dan eindelijk ook aan jullie laten zien.


Kaartkarton: wit, witte parelmoer, wit glitter, 2 soorten goud parelmoer, goud glitter, goud spiegel, rood (donkere stukken met versamark stift), bruin, 2 kleuren kraft, zwart, groen, oranje, roze.


Marianne Design:

Craftables: 

  • Christmas lights by Marleen. CR1486
  • Present bags by Marleen CR1487.
  • Presents by Marleen CR1488.
  • Schoentje zetten by Marleen CR1489.

Creatables: 

  • Sinterklaas LR0446.

Craft Stencil:

  • Christmas tree by Marleen PS8046.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!
I hope I inspired you again and see you next time!!!

4 opmerkingen:

afke zei

Wow Femke wat lief dat je deze voor Marleen maakte en wat een gave creatie! Ik weet zeker dat ze het heel erg waardeerde!!
Groetjes van Afke

Eri zei

Wow Femke, wat gaaf deze Sinterklaas boom! Deze krijgt vast een ereplaatsje! Heel erg leuk gedaan met al de spulletjes van Marleen!
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

wat ontzettend leuk verzonnen, een SINT boom.
heel leuk uitgevoerd,

liefs Annemarie en Merit

Alina zei

prachtig, Femke!