maandag 4 november 2019

Halloween: Spooky shack landscape.

Goede middag allemaal,
ik heb de afgelopen week 3 halloweenkaartjes gemaakt en die zijn allemaal goed aangekomen dus die zal ik de komende week allemaal laten zien. Afgelopen zaterdag heb ik de eerste al laten zien en vandaag is het tijd voor de 2de kaart. Over een paar dagen laat ik de laatste zien:

Good afternoon everyone,
last week I made and send 3 Halloween cards. Now that everyone got them I will show them all this week. Last saturday I showed you the first one and now its time for the second. I will post the third and last one in a few days:

Cardstock: kraft, black, purple, white, blue, orange, green, grey, brown, yellow pearl, silver mirror.
Tools: Cottage Cuts "Spooky Shack, Mushroom House (round window), Ghost", Memorybox "Graveyard Landscape", Yvonne Creations "Halloween landscape", Marianne Design "Tiny's Trees Birch CR1337, grass CR1355".



Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!
I hope I inspired you again and see you next time!!!

2 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een super leuk halloween-tafereeltje met die spookjes!!

Groetjes, Merit en Annemarie

Eri zei

Je hebt er weer een supergave Halloween kaart gemaakt.
Groetjes, Eri