zaterdag 7 maart 2020

Paint pouring: swipes.

Goede morgen allemaal, 
afgelopen dinsdag heb weer wat verf gegoten. Ik heb dezelfde kleuren gebruikt als mijn Dutch Pour wat ik een paar dagen terug gedeeld heb. Deze van vandaag zijn allemaal met dezelfde techniek gedaan en hebben toch allemaal een andere uitstraling. Jammer dat je het glimmer van het goud moeilijk vast kan leggen op camera waardoor deze ook een bijna gele uitstraling heeft. Je kan het wel een klein beetje zien bij de onderzetters (onderste foto). Er zit dus meer goud op dan geel. Het was de bedoeling dat het hart de uitstraling zou krijgen van de tweede canvas maar ik vind het toch wel wat hebben:

Good morning everyone,
last tuesday I did some paint pouring again. I used the same colors as my Dutch Pour that I shared a few days back. With these I share today, I used the same technic on all but they turned out very different from eachother. To bad you can't see the gold glimmering. It's so hard to get that on the foto but you can see a little bit on the coasters (bottom photo). There is more gold on it than yellow. The heart should have looked like the second canvas (that was the idea) but I think I still like it:




OPGELET KAARTENLIEFHEBBERS!!!

Ik ben nog met kaartjes bezig dus het volgende blogbericht word zeker weer een kaart en ik kan je alvast verklappen dat het een babykaartje is met de lieve nieuwe baby collectable stans van Eline Pellinkhof (wat een schatje is dat). Niet omdat ik die nodig heb maar omdat ik graag die stans wilde gebruiken (het schildpadje staat nog op mijn wensenlijst). 

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!
I hope I inspired you again and see you next time!!!





1 opmerking:

anita01 zei

Och wat vind ik dit mooi, ben al even groot fan van deze techniek dus lekker genoten bij jou.... Zelf nog nooit gedaan maar in het echt lijkt het me prachtig.... ga door, fantastisch Femke,

Warme Groetjes, Anita