zondag 1 maart 2020

Something different: Paint pouring. My first dutch pour

Goede morgen allemaal,
even wat anders dan een kaartje want ik ben ook aan het experimenteren met verf gieten. Ik vind het zelf erg wennen omdat het vrij rommelig is en je eigenlijk vrij weinig controle hebt en zo ben ikzelf niet echt. Ik ben met creaties altijd heel precies en dat moet ik met dit helemaal loslaten. Dit is de eerste die ik durf te laten zien. Voor deze heb ik de kleuren magenta, bruin, beetje geel, beetje goud en wit gebruikt. Het is een putch pour waarbij je kleurtjes in laagjes op elkaar giet en met een föhn eerst wit over de kleuren blaast en daarna de richting waar jij het op wilt blazen.

Good morning everyone,
something different than a card because I'm also experimenting with paint pouring. I'm still not really getting the hang of it because it's pretty messy and you have very little controle and well that's not really me. I'm very precisely in my creations and with this I have to let that all go. This is the first one I'm daring to show you. For this one I used magenta, brown, little bit of yellow, little bit of gold and white. It's a dutch pour where you layer colors on top of eachother, blow some white over it and then blow again in the direction you want. 


Ik wil ook nog proberen om meer cellen op mijn canvassen te krijgen en kijken welk middel het fijnste werkt. Ik heb silicone druppels van de Aldi, silicone spray voor sloten enzo en haarolie met dimethicone erin. Natuurlijk laat ik dat dan hier weer zien.

I also want to try to get more cells on my canvasses and to find out wich item work best. I have silicone drops from the Aldi, silicone spray for locks and hairoil with dimethicone in it. Off course I will show that here again.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!
I hope I inspired you again and see you next time!!!


2 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat ben je creatief bezig geweest zeg en wat een gaaf effect!!

Groetjes, Merit en Annemarie

Eri zei

Wat ziet dat er leuk uit Femke! Heb ook al vaak gedacht, dat ik dat eens wil proberen als ik weer zo'n filmpje zie op Pinterest. Jij hebt het gedaan, heel tof!
Groetjes, Eri