zaterdag 11 juli 2020

Verjaardagskaartje voor een plantenliefhebber.


Goede middag allemaal,
deze kaart had ik vorige week al willen laten zien maar het is er niet van gekomen. Het is een vierluikkaartje geworden met een Essentials ticketmal van Studio light. Eigenlijk is die voor 4 pockets met 4 verschillende labels maar ik heb er voor gekozen de basiskaart intact te houden en los 1 pocket er extra op toegevoegd. Ook heb ik maar 2 van de 4 vewrschillende labels gebruikt omdat ik dat anders te druk vond en 3 daarvan rechtstreeks op de kaart vastgeplakt. Zo kan je wat meer kanten op met de mal. Ik had niet veel kleine tekstjes voor op het label dus het is toevallig een verjaardagskaart geworden. Altijd handig om wat kaarten op voorraad te hebben.



Kaartkarton: Rood/roze ,  paars ,  zachtgeel ,  wit ,  kraft ,  3 tinten groen ,  zilver parelmoer ,  bruin.

Designpapier: Maja Design " Little Street Café ".

Tekststempel: My Favorite Things " Little Birthday Notes ".

Mallen: 

Cottage Cutz: Gardening tools ,  Planter Box & Seeds ,  Potted Plants ,  Potting Shed (gieter) ,  Shelf w/ Plants .

Sizzix: Garden Shed.

Studio Light: Essentials STENCILSL255. 


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

3 opmerkingen:

Marjolein zei

Wat een kunstwerkje weer! Het is een heel mooie kaart geworden! Groeten Marjolein

martina's kaartjes zei

wauw, wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, er is zo veel te zien, je blijft er op kijken en nieuwe dingen ontdekken, super
grtjs, martina
bedankt voor je reactie op mijn blog

Chantal zei

Wat een schitterende kaart.
Groetjes, Chantal S