donderdag 2 juli 2020

Buurman Tomte komt een bloemetje brengen.

Goede morgen allemaal,
het duurde even maar ik kan eindelijk dit verhuiskaartje laten zien. Natuurlijk is het idee voor meerdere gelegenheden te gebruiken. Aan de binnenkant heb ik de tekst op maat gemaakt met verschillende tekst en alfabet stanzen. Verder aangekleed met paddenstoelen zodat die past bij de voorkant. Voor de achterkant  heb ik mijn watermerk een keer uitgeprint en ook hier paddenstoelen bij geplaatst.

Voorkant:


Binnenkant:


Achterkant:


Kaartkarton: wit ,  3 tinten roze ,  turquoise ,  2 tinten groen ,  2 tinten grijs ,  kraft ,  geel parelmoer ,  zwart.


Stanzen:

Crealies: gestikte rechthoek CLNestXXL 34 ,  handmade CLTD07.

MFT dienamics: Gnome Place Like Home ,  Stitched Cloud Edges ,  Woodgrain Fence ,  Accent it dies - Graduation (congratulations).

Marianne Design: Grass CR1355.

Gummiapan: D190603 (on your new).

Sugar Pea: Sweet Sentiments - Home.

Cottage Cutz: Gardening Tomte ,  Mushroom Garden ,  Mushrooms & Greenery ,  Sleepy Gnome w/ Mushrooms ,  Harvest Scarecrow (zonnebloemen).



Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

3 opmerkingen:

Alina zei

wat een beauty, Femke, zoals altijd, zo leuk hoe je alles hebt gecombineerd!

Chantal zei

Wat een super schattige kaart.
Groetjes, Chantal S

Marinda zei

Wat een heerlijk zoet kaartje met die kleurtjes. Er is genoeg te zien op je kaart, heel leuk gedaan!
Groetjes Marinda