zaterdag 7 november 2020

Gemberkoek kerst.

Goede morgen allemaal,
vandaag wil ik jullie mijn 2 kerstkaart van het seizoen laten zien. Ik kon deze gemberkoekman van Cottage Cutz echt niet weerstaan, wat een schatje. Ook had ik nog een kaartkit van 2009 waar dit gave Doodlebugpapier in zat met allemaal snoep en gebakjes erop wat ik er perfect bij vond passen. Ik kon het ook niet laten om weer de step stairs fold card te maken want hij/zij zit zo leuk op de XMAS koeken. De kaart moest daardoor wel iets hoger worden dus ongeveer A5 formaat. De gemberkoeken en het deeg heb ik gekleurd  en gespetterd met distress inkt zodat het net echte koekjes lijken.




Kaartkarton:

  • kraft, wit, wit parelmoer, rood, roze, groen, bruin, zilver spiegel.

Distress ink voor de gemberkoeken:

  • Mustard Seed, Vintage Photo, Walnut Stain.

Designpapier:

  • Doodlebug - oudje uit 2009. Losse vellen

Mallen:

  • Cottage Cutz - Gingerbread Baker, Gingerbread Baking Set, Baking Cookies.
  • Crealies - Cardzz XMAS CLCZ152XMAS, CLNestXXL34.
  • MFT dienamics - Merry Christmas.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

1 opmerking:

Kaartenkraam zei

Wow wat heb je die koek bedrieglijk echt gemaakt, knap!
Het is een hele leuke kaart geworden, inderdaad super dat dessinpapier erbij en ik snap dat je het stansje van het koekmannetje niet kon weerstaan.

groetjes van Ank