maandag 2 november 2020

Lief/Stout, mijn eerste Sinterklaaskaart van dit seizoen.

Goede morgen allemaal,

vandaag heb ik een Sinterklaas kaart voor jullie maar dan een beetje anders. Ik ben al aardig wat kaartjes tegengekomen met dit gave kaartenrekje maar nog niet met het thema Sinterklaas. Jammergenoeg had Marianne Design geen draad mand en ik vond het zonde om de mijter enzo half te verbergen in een dichte mand dus heb ik deze van Sizzix gebruikt zodat je alles goed blijft zien. 


Kaartkarton:

  • wit, goud parelmoer, goud spiegel, rood, roze, kraft, bruin.

Extra Mallen:

  • Cottage Cutz - Baby Girl Clothes.
  • Crealies - CLNestXXL34.
  • Sizzix - Garden Shed (draad mand).


Marianne Design

Designpapier:

  • Paper set Sint & Piet by Marleen PK9173.

Craftables:

  • Schroeven en bouten CR1324.
  • Schoentje zetten by Marleen CR1489.
  • Kaartenrek CR1521.
  • Kaartenrek accessoires CR1522.
  • Sinterklaas set by Marleen CR1526.

Creatables: 

  • Horizon Amsterdam LR0494.
  • Sint en Piet LR0496.
  • Sinterklaas & Pieterbaas by Marleen LR0565.

Stempels:

  • Pietenpost by Marleen CS1042.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

4 opmerkingen:

De Hobbyzolder zei

Echt leuk Femke. Zo hebben sint en piet alles bij de hand als het avondje is gekomen
Groetjes Cecile

Marleen zei

Ah!!! Te leuk weer Femke!
Lieve groetjes, Marleen

Yvonne zei

Heel leuk gemaakt Femke met het kaartenrek.
Super zo helemaal in Sinterklaas stijl.

Groetjes,
Yvonne.

Annemarie en Merit zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt met het kaartenrekje. Heel leuk zo in sinterklaas sferen!

Liefs, Merit en Annemarie