zaterdag 31 oktober 2020

Verjaardag met gebak.

Goede morgen allemaal,
voor vandaag heb ik weer eens een verjaardagskaart voor jullie. Deze zijn altijd handig om op voorraad te hebben. Ik heb weer gekozen voor het step stairs fold modelletje net als de kerstkaart van mijn vorige blogbericht. Verder heb ik het aangekleed met 3 gebakjes.




Kaartkarton:

  • wit, 2 tinten bruin, roze spiegel, groen.
  • Maja Design - Little street Café Monochromes.

Designpapier:

  • Maja Design - Little street Café.

Mallen:

  • Cottage Cutz - Tea Cakes (RETIRED).
  • Crealies - Cardzz CLCZ102JARIG.
  • Marianne Design - thee voor jou LR0462 (schoteltjes).  
  • MFT dienamics - Stitched Mini Scallop Rectangles.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

2 opmerkingen:

Marjolein zei

Wat een leuke kaarten heb je in de afgelopen week weer gemaakt! De kerstkaart is ook zo leuk en vrolijk! Het komt vast door de gebakjes op deze kaart dat ie 't niet redt om door de schoorsteen te komen, haha. Heel erg leuke kaarten Femke!

Groetjes Marjolein

De Hobbyzolder zei

Heel erg leuke kaart weer Femke. Lekker met die gebakjes 🤗
Groetjes Cecile