donderdag 29 oktober 2020

Eerste kerstkaart van dit seizoen.

Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik eindelijk een kerstkaart voor jullie. Ik moet er nog een beetje inkomen en dacht ik begin met een beetje humor want dat kunnen we ondertussen wel gebruiken. 

De kerstman heeft tijdens de lockdown iets te veel koekjes gegeten en zit nu jammergenoeg vast in de schoorsteen. Ik vind de cardzz stanzen het leukste combineren met dit step stairs fold kaart modelletje wat ik bij Alina voor het eerst gezien had en nu al een aantal keer gemaakt heb. Ik had van haar de maten gekregen en aangepast tot mijn formaat kaart. Zo blijft de tekst goed leesbaar en kan je die toch nog leuk aankleden. 




Kaartkarton: 

  • wit, wit parelmoer, wit glitter, rood glitter, zilver glitter, 2 tinten grijs, zwart.

Designpapier:

  • Joy Crafts / Noor Design - Dear Santa.

Design Embossing folders:

  • Marianne Design - Bricks DF3403, Scales DF3409 (dakpannen) RETIRED.

Mallen:

  • Crealies - Cardzz XMAS CLCZ152XMAS, CLNestXXL 34.
  • Cottage Cutz - Gnome w/ Chimney (schoorsteen +kerstzak), Upside Down Santa Cupcake (kerstman).
  • Lawn Fawn - Build-a-House, Build-a-House Christmas Add-On.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

5 opmerkingen:

Kaartjes door Elise zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Femke!

Yvonne zei

Hoi Femke,
Wat een super leuke kerstkaart heb je gemaakt. Geweldig, de kerstman in de schoorsteen. De Xmas letters zijn ook super leuk, ik ga ze op mijn verlanglijstje zetten. Ik ben je gaan volgen, ik dacht eerlijk gezegd dat ik dat al deed.

Groetjes,
Yvonne.

De Hobbyzolder zei

Ja een beetje humor kunnen we inderdaad gebruiken in deze tijd! Geweldige kaart met de kerstman!
(Is hij inmiddels bevrijd uit zijn benarde positie?)
Groetjes Cecile

Marinda zei

En daar is je 1e kerstkaart dan. En wat voor 1! Echt een leuk kaartje met humor. Leuk verzonnen weer. Liefs Marinda

femke zei

Cecile,

nou op deze kaart blijft hij vastzitten in de schoorsteen.

Groetjes Femke