zondag 4 oktober 2020

Pizzadoosje met pompoentheelichtjes.

Goede morgen allemaal,
Dit is mijn derde halloweencreatie van dit jaar (vorige was een drieluik met drie gnomes) en ik heb dit keer een doosje met theelichtjes gemaakt voor mijn hobbyvriendin Lian. Het pizzadoosje is een geweldig gave mal die Anita ontworpen heeft voor Elizabeth Craft Design.



Kaartkarton: 

  • Zwart, grijs, wit, oranje, paars, groen, bruin, vellum (spinneweb).

Mallen:

  • Cottage Cutz - Black Cat w/ Jack-O-Lantern, Halloween Phrase & More, Gnome w/ Cauldron (spin).
  • Elizabeth Design - Pizza Box.
  • Marianne Design - Tuinaarde.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

2 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Super GAAf dit doosje, heerlijk zijn die halloween kleurtjes...
Liefs Annemarie en Merit

anita01 zei

Wat heb je er een Halloween feestje van gemaakt met mijn Pizzabox, enig en helemaal te leuk ze passen prachtig je lichtjes ... dik compliment echt grandioos mooi.