zondag 25 oktober 2020

Herfstgebak.

Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik weer een halloween/herfst kaartje voor jullie. Deze is voor de hulp en omdat ik niet weet of ze halloween leuk vind dus heb ik het wat herfstachtiger gehouden maar wel gekozen voor de spin met feesthoedje. Waarschijnlijk de laatste voor deze Halloween maar wie weet komt er nog een kaart voorbij alvast voor volgend jaar maar het word ondertussen ook tijd voor de Sinterklaas en kerst creaties.  Wat gaat de tijd toch snel. 


Kaartkarton: 

  • wit, zwart, grijs, 3 tinten oranje, 2 tinten groen, bruin, kraft, vellum.

Embossing folder:

  • Taylored Expressions - Tangled Webs.

Mallen:

  • Cottage Cutz - Autumn Sweets, Halloween Pedestal, Spooky Cupcakes 2 (spin), Sweet Christmas (snoepjes).
  • MFT dienamics - Blueprints 13, Stitched Rectangled Scallop Frames.
  • Joy Crafts - Halloween Spin 6002/1325.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


1 opmerking:

Annemarie en Merit zei

Wat een super leuk herfst/halloween kaartje heb je gemaakt zeg! Leuk gedaan zo die cupcake!!

Liefs, Merit en Annemarie